První příspěvek

Vždycky jsem chtěl mít blog. Fakt. Vlastně – dokonce jsem už několik blogů měl. Jen mi to nikdy dlouho nevydrželo. Pohrál jsem si s webdesignem a všelijakejma technickejma vymoženostma, zrychtoval WordPress k nepoznání, ale po pár příspěvcích jsem zjistil, že vlastně nemám o čem psát (a to radši nebudu mluvit o těch několika fotoblozích). Naposled mi to vydrželo přesně tři dny a tři příspěvky, když jsem se sebral a jel se stát workoholikem do Londýna.

Tak schválně, jaký skóre dám teďka.

Táhne mi na třiadvacet, jsem nedostudovanej architekt a grafik-samouk, z čehož celkem logicky vyplývá, že mě momentálně živí programování webů a e-shopů v jedný garážovce pod Nuselákem. Ale dost bylo představování – psát budu o cestování a o cyklistice. A přestože jsem z Polabí, hned vedle Prahy, a jsem náležitě hrdej na svůj polabsko-pražskej interdialekt, tentokrát budu psát víceméně spisovně. Ať nejsem za burana.

Tak se tu mějte hezky a přeji Vám příjemné čtení a inspirující prohlížení fotek :)

Leave a Reply

